O marketingu, społeczeństwie i technologii
Trend na "bycie eko" przybiera na sile i nie ma co się dziwić, że marki chcą obrócić to na swoją korzyść. Jednak w momencie, gdy postanawiają iść na skróty uzyskują odwrotny efekt od zamierzoneg...
W tym odcinku MOXIEtalks Arieta Prusak opowiada o książce Reshma Saujani pt. „Odwagi! Nie musisz być doskonała!”. Autorka namawia kobiety do porzucenia perfekcjonizmu i do podejmowania odważnych...
Tym razem Arieta Prusak i Aleksandra Piesiak przybliżą temat OTWIERANIA RESTAURACJI. Opowiedzą o całym procesie przygotowań, zwrócą uwagę na z pozoru nieistotne elementy i odpowiedzą na kilka na...
O tym, jak doprowadziła do wypalenie zawodowego (i jakie są jego objawy), jak sprawdzić, czy potrafisz odpoczywać oraz dlaczego najlepszym co można zrobić dla biznesu jest wysyłanie zespołu na u...
Dobre marki są, jak ludzie. Potrafimy się z nimi utożsamiać, wywołują w nas emocje, jesteśmy w stanie im zaufać lub po prostu - tak samo jak ludzi - ich nie lubimy. Lepiej komunikuje nam się z o...
W kolejnym odcinku MOXIEtalks Arieta Prusak i Nikola Zaradna poruszają temat ambasadorów marek, czyli osób, które korzystnie wpływają na wizerunek danej marki. Dowiesz się dlaczego posiadanie am...
W dzisiejszym odcinku Arieta Prusak i Karolina Piotrowska porozmawiają o tym, KIM TAK NAPRAWDĘ JEST INFLUENCER i czy każdy może nim zostać. Dowiesz się także, co zrobić, aby WSPÓŁPRACA z influen...
MODA to oczywiście wizja, projekt, ale to też olbrzymi BIZNES, o czym nie można zapominać. Dlatego bez przerwy należy ANALIZOWAĆ i liczyć. Co liczyć? Planowaną ilość sztuk odzieży do uszycia, KO...
Dwa pokolenia - MILLENIALSI i pokolenie Z. Kim oni są i jaką rolę odgrywają? Zawsze online, często ZMIENIAJĄ PRACĘ i nigdy nie wykupują ubezpieczeń. Od pracodawców oczekują poczucia REALNEGO WPŁ...
Media społecznościowe to obecnie bardzo istotne narzędzie budowania wizerunku w wielu branżach. Jednak ładne zdjęcia, bez odpowiednio przygotowanej strategii komunikacji, same w sobie nie przyni...