MOX!Etalks

MOX!Etalks

O marketingu, społeczeństwie i technologii

COVID-19 Jak pandemia zmienia zachowania społeczne i jak biznes może się do nich dostosować?

Pobierz: MP3 | AAC | OGG | OPUS

Na podstawie danych z GUS i raportów opublikowanych we wrześniu 2020 Arieta Prusak omawia i analizuje zmiany w zachowaniach zakupowych w Polsce. W ilu gospodarstwach domowych odnotowano pogorszenie sytuacji finansowej, jaki procent klientów deklaruje, że nie wróci już do zakupów stacjonarnych, jak szybko po okresie kwarantanny poprawiają się nastroje konsumenckie? Informacje na ten temat, a także wskazówki na to, co w praktyce powinny robić firmy, by dostosować się do zmian, które właśnie obserwujemy znajdziecie w tym odcinku a także na blogu www.moxie.pl


Komentarze


Nowy komentarz

Dodając komentarz zgadzasz się, że pole "Imię lub pseudonim" będzie przechowywane i wyświetlane publicznie obok twojego komentarza. Użycie prawdziwego imienia jest opcjonalne.

O podcaście

Jesteśmy agencją kreatywną, która tworzy silne i angażujące marki. Uwielbiamy dzielić się wiedzą i narzędziami, które sami wdrażamy w codziennej pracy. Dlaczego? Po prostu nam zależy - na Tobie i Twoim biznesie!

CEO MOX!E, Arieta Prusak wraz ze swoimi gośćmi porusza tematy, które pomogą Ci lepiej zrozumieć biznes, komunikację oraz świat, w którym zawodowo funkcjonujemy. Poszukujesz sprawdzonych wskazówek dotyczących wizerunku, interesują Cię najnowsze raporty branżowe, albo chcesz wiedzieć, jak zadbać o siebie w rzeczywistości bezustannych asapów? Jesteśmy tu dla Ciebie!

przez Arieta Prusak

Subskrybuj

Obserwuj nas