MOX!Etalks

MOX!Etalks

O marketingu, społeczeństwie i technologii

Jak stworzyć nową markę? Jakich błędów unikać?

Pobierz: MP3 | AAC | OGG | OPUS

Dlaczego nie warto jest skupiać się tak bardzo na produkcie i dopracowywać go w tajemnicy? W jaki sposób można zbierać dane rynkowe i na temat swoich klientów bez zlecania indywidualnych badań? Kiedy warto jest analizować konkurencję, a kiedy należy ignorować to co robi? Co musi zawierać model biznesowy i strategia komunikacji marki? Na te i inne pytania w oparciu o doświadczenia naszych klientów odpowiada Arieta Prusak i rekomenduje sprawdzone etapy pracy, które pomogą skutecznie wprowadzić nowy brand na rynek.


Komentarze


Nowy komentarz

Dodając komentarz zgadzasz się, że pole "Imię lub pseudonim" będzie przechowywane i wyświetlane publicznie obok twojego komentarza. Użycie prawdziwego imienia jest opcjonalne.

O podcaście

Jesteśmy agencją kreatywną, która tworzy silne i angażujące marki. Uwielbiamy dzielić się wiedzą i narzędziami, które sami wdrażamy w codziennej pracy. Dlaczego? Po prostu nam zależy - na Tobie i Twoim biznesie!

CEO MOX!E, Arieta Prusak wraz ze swoimi gośćmi porusza tematy, które pomogą Ci lepiej zrozumieć biznes, komunikację oraz świat, w którym zawodowo funkcjonujemy. Poszukujesz sprawdzonych wskazówek dotyczących wizerunku, interesują Cię najnowsze raporty branżowe, albo chcesz wiedzieć, jak zadbać o siebie w rzeczywistości bezustannych asapów? Jesteśmy tu dla Ciebie!

przez Arieta Prusak

Subskrybuj

Obserwuj nas